HTML

Figyellek

Én meg a világ, ahogy én látom, érzékelem és ahogy engem látnak érzékelnek mások

Friss topikok

Linkblog

amikor megláttam, hogy egy kukkot sem válaszolt, tüskék álltak bele a szívembe

2007.09.16. 15:45 Önző Én

Tegnap este hosszas vívódás után az iwiw-en küldtem neki egy - kicsit késői - születésnapi köszöntőt (három napja volt, a születés- és névnapokat aktív kapcsolatban is rendre elfelejtem)  amolyan sablonosat, távolságtartót: boldog születésnapot, ennyi, meg még annyi, hogy remélem, tényleg boldog.

Ma meg ahogy leültem a gép elé, iszonyatosan mérges lettem magamra, mert felgyorsult a pulzusom (ennek már sosem lesz vége?!?!?!) és amikor megláttam, hogy egy kukkot sem válaszolt, tüskék álltak bele a szívembe. (és ennek már SOSE lesz vége?!?!?!) Az egyik tüske egyre beljebb fúródott, mert belémvillant, hogy hátha valami baja van, azért nem válaszolt. Felhívtam.

A hangja annyira hülye, és annyira idegen, hogy majdnem rögtön leteszem a kagylót, de aztán mégsem, mert érzem, hogy az aggódó tüske enyhít a szúráson. Kérdezem, miért nem jelezte, hogy megkapta az üzenetet. A válasza annyira idegesítő, hogy azonnal megbánom az egész telefont - nem szoktam ilyenekre válaszolni, valami ilyesmit mond - de aztán tudatosítom magamban, hogy most már mindegynek kell lenni, hogy mit válaszol. És ez segít.  Muszáj eljutnom arra a szintre, hogy ne tudjon bántani, akármit mond. És ehhez talán nem árt időnként némi edzés. Úgyhogy fejemben ismét megszólal Pangloss mester, aki az elmúlt - most már lassan három? - hónapokban beköltözött az agyamba, hogy a megfelelő pillanatokban megszólaljon: minden úgy van jól, ahogy van

Persze volt, amikor Panglossnak - mondhatni karakterétől eltérő módon - ezt üvöltenie kellett, hogy képes legyek meghallani. Most, a rövid telefon (beszélgetésnek nem nevezném, néhány rövid, szaggatott mondat, inkább tőlem) után működött a dolog, és a tüskék sem kínoznak jobban, mint egyébként.  Így megy ez...ahogy Vonnegut mondaná. (de meddig?? - teszem hozzá halkan én)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sisterofmercy.blog.hu/api/trackback/id/tr29166951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása