HTML

Figyellek

Én meg a világ, ahogy én látom, érzékelem és ahogy engem látnak érzékelnek mások

Friss topikok

Linkblog

Akkor most folytasd az életed kiüresedett szívvel

2007.10.28. 09:18 Önző Én

Időnként tényleg úgy tűnik, hogy az életben maradáshoz újabb és újabb feladatokat kell megoldani, persze nem a rövid távú, napi parancsokra gondolok, hogy egyél! dolgozz! aludj! működj! hanem a mentális egyensúlyod érdekében elvégzendőkre.  

Pedig csak most vagyok túl egy szinte az erőmet meghaladó feladaton, de nem pihenhetek, mert még mindig a szakadék peremén egyensúlyozom, ami a lelkiállapotomat illeti.    

Véresre szakadt körmökkel, kicsorbult fogakkal, szakadozott szívvel, de eltéptem, elrágtam a szálakat. Nem volt könnyű, annyi szent.  És a várt megnyugvás helyett azzal kell szembenézzek, hogy az üres szív is fájdalmas lehet. 9 év után  kiköltözött belőle a bérlő, hát persze, hogy riasztóak az üres falak, a nyomok a parketten, ahol a közös élet hagyta sajátos lenyomatait.  Egyszerűnek tűnne ilyenkor kiakasztani a táblát, - miután kicsit használt - jutányosan kiadó, de tudom, hogy ez nem megoldás.

Visszatérve a metaforákból a földre:  pénteken felhívott. Rossz volt. Jelen fázisomban azt kéne hinnem, hogy nem létezik. De a telefon után már inkább az agyam kezdett gondolatokkal bombázni, agyaltam sokat, de legalább már nem a szívem fájt tőle. Hiszen üres.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sisterofmercy.blog.hu/api/trackback/id/tr55210547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása