HTML

Figyellek

Én meg a világ, ahogy én látom, érzékelem és ahogy engem látnak érzékelnek mások

Friss topikok

Linkblog

Újabb stáció a kálváriámon: nem bírtam magammal, látni akartam

2007.09.17. 16:00 Önző Én

Újabb stáció a kálváriámon: nem bírtam magammal, látni akartam. Sms-t küldtem: kérlek, hívjál fel. Pár perc múlva hív. (örülök, főleg a gyorsaságnak) Hadarok: gyönyörű az idő, találkozzunk, igyunk meg egy sört, beszélgessünk. Elgyötört a hangja, mondja: nem. Az elmúlt hónapokban rendre nem-eket kaptam tőle, amit a kilenc évünk alatt szinte sose,  újra meglep, hogy egyetlen rövid szó mekkorát tud ütni. Folytatja: nem ér rá. Végül kiderül, ma is, holnap is, meg holnapután is találkozik egy lánnyal. Mielőtt elájulnék, valami olyasmit is mond, azért, hogy szabaduljak tőled. A mondat durva, de nekem mégis bő két hónap óta az első olyan, aminek örülök. És bónusz is van: sokat gondolok rád - ezt is mondja.  

Én pedig azóta tapogatom a lelkem, arra gondolok ( óh, Pangloss mester! ) hogy minden úgy van jól, ahogy van, szóval jobb ez így, talán segít lezárni, talán végre nem csak a tudatom, de az uralmam alól rendre kibújó tartományaim is tudomásul veszik, hogy tényleg vége, soha többé nem leszünk együtt. És megint a barátság illúziója lebeg a szemem előtt, neki is mondom a telefonban, majd mesélsz, én meghallgatlak, meg segítek. Közben azóta is figyelem magam, mint egy sürgősségi-készenléti orvos, gyanús vagyok magamnak, mintha lesben állna még egy nagy adag szenvedés, ami csak a  megfelelő pillanatra vár, hogy ismét letaglózzon.   

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sisterofmercy.blog.hu/api/trackback/id/tr74167851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.09.17. 16:57:02

Addig lesznek stációi,míg le nem zárod a dolgot.Mindenkinek rossz ez,de meg kell tenned,hcsak nem vagy mazohista,aki szeret szenvedni.Hgyd a francba az egészet,nyiss új,tiszta lapot!!!
süti beállítások módosítása