HTML

Figyellek

Én meg a világ, ahogy én látom, érzékelem és ahogy engem látnak érzékelnek mások

Friss topikok

Linkblog

Gyerünk, mit tesz velem az élet, miközben én csak lebegek!

2007.10.04. 15:33 Önző Én

Napokig képtelen voltam írni, annyira zavaros lett minden, most sem jobb a helyzet, ami a zavarosságot illeti, ezért el is határoztam, hogy megadom magam. Ez a helyzet meghaladja a képességeimet, hogy én irányítsam a dolgokat, taoista leszek, gyerünk, mit tesz velem az élet, miközben én csak lebegek!

Amit biztosan tesz; szerelmes vagyok. Közben tudom, hogy megoldhatatlan a dolog, soha többet nem leszünk együtt abban az értelemben, ahogy az elmúlt 9 évben.

10.-én megyünk Muse koncertre. Ha életben maradok aznap, írok.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sisterofmercy.blog.hu/api/trackback/id/tr43185824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása