HTML

Figyellek

Én meg a világ, ahogy én látom, érzékelem és ahogy engem látnak érzékelnek mások

Friss topikok

Linkblog

Kezdek mérges lenni, még mindig sokat gondolok rá....

2007.09.10. 21:58 Önző Én

 

Amikor reggel dermedt szívvel és végtagokkal felébredtem, arra gondoltam, megint ő jelent meg az álmomban és közömbössége tett félfagyottá. De nem, konkrétan baromi hideg volt a szobában, én meg ki voltam takarózva. Nem bántam  a korai ébresztést, a rádió az öt órás híreket mondta, én meg az ágyon ülve (és dideregve) erőltettem az agyam: most végülis álmodtam- e vele, vagy sem, de nem jutottam dűlőre.

Amúgy kezdek mérges lenni, még mindig sokat gondolok rá, kezdem unni magam.

A munkahelyemen öröm ért: háromhavi elmaradt béremet utalták el, szinte gazdag vagyok. Ahhoz képest mindenképp, amilyen az elmúlt fél évem szintje volt. Legalább lesz pénzem a pszichológusra. Az önkutatás-kalandot akkor is folytatni akarom, ha ő már nem is kínoz annyira, eleve ezért menekültem a pszihóhóz. Még csak egyszer voltam. Napok óta hezitálok, hogy hívjam-e....     

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sisterofmercy.blog.hu/api/trackback/id/tr21162176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása